Katona Ági gondolatai mulandóak, a maradóknak .

2014. április 26., szombat

Lehetőség szerelem

bele lehet szeretni egy emberbe, és bele egy lehtőségbe

ha emberbe szeretsz bele, akkor ott az esély, hogy nem kapsz hozzá lehetőséget
ha lehetőségbe, akkor megvan az esély hogy megszeresd az embert
isteni áldás, ha együtt jön a kettő véletlen

szerintem az emberek tipikusan ember- vagy lehetőségszerelmesek
ha emberbe szeretsz bele , de nem kapsz esélyt, akkor az a reménytelen szerelem esete
ha lehetőséget, akkor az az "esély a boldogságra, csak el ne cseszd" esete

ha mindkettőt, akkor az az " életed ajándéka boldogság " szerelem gyanú ,,, esete

Én lehetőség szerető vagyok.
Nem szoktam emberekbe előre beleszeretni, mert kishitű vagyok, és utálom a pofára esést.
A lehetőség által adott érzésekbe, és az azt nyújtó emberbe szeretek bele. Vagyis azt szeretem meg, aki boldoggá tesz, mert velem akar boldog lenni. És néha pont azt szeretem meg aki lehetőséggé válik. Akkor én is szerelmes leszek, de ez viszonylag ritkán történik meg.
A nagyobb önbizalommal rendelkezők szeretnek bele emberekbe, aztán megszerzik ,, megteremtik hozzá a lehetőségeket is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése