Katona Ági gondolatai mulandóak, a maradóknak .

2013. július 21., vasárnap

Az éretlen sárga dinnye

gondolatom mert kiváltottad belőlem :

azt hiszed akarsz, pedig nem
azt hiszed ismersz pedig nem
azt hiszed tudnál szeretni, de én tudom hogy nem

akit te most látsz a vágyad
akit kívánsz, a hiányod
akit érintesz a beteljesülésed lehetősége

de nem én

olvasni szeretnéd a gondolataimat, de nem engedem

mert csak olyanok olvashatják akik egyáltalán nem tudják ki vagyok ,
 vagy olyanok akik a szívem egy darabjai voltak, vagy ma is azok

azt mondod a barátság miatt vagy
én azt mondom a sértett hiúság és a kíváncsiság miatt

azt mondod nem ismerlek,
azt mondod a kérdéseiddel térképezel

én azt mondom a saját csapdádba estél bele
azt mondom észre sem vetted hogy egy játékos lettél a játékomban

nem ismersz,,
honnan ismerhetnél ?
azt mondod had olvashass hogy megismerjél

én azt mondom akkor ismersz ha jössz
ha a bábú elindul a mezőn
ha elindul, ha lép, ha egyet és még egyet előre,, akkor megismerhetsz

ha viseled a szavaim
ha hatnak a bántásaim
ha azok ellenére is, vagy csak azért is jössz

ha elmenekülsz nem ismersz meg
de ha elmenekülsz akkor jobb is hogy nem ismersz meg

a gondolataim jutalom azoknak akik hajlandóak voltak megismerni
nem azoknak akik elmenekülnek mielőtt megismernek

a megismerés nem egy beszélgetés, és nem egy találkozás, nem egy fénykép

a megismerés csakis a közös átélés,

az élményeké, érzelmeké, pillanatoké
békében,és háborúban
majd a szürke hétköznapoké

a megismerés az elfogadás, megértés, majd a hiányérzés
akár a jóé, akár a rosszé

a történeteimnek háttere, oka van
akárki nem értheti őket

engem pedig különösen nem
.

1 megjegyzés:

  1. ez a dinnye még valóban nem érett meg még csak sárgul a száron mert a nap érleli. de még keveset volt a nap delején hogy illatos és édes, kívánatos legyen de egyszer majd csak megnő és valaki igazán mézédes nedvét fogja érezni.

    VálaszTörlés