Katona Ági gondolatai mulandóak, a maradóknak .

2013. július 31., szerda

A radír

a napokban ,, vagyis az elmúlt hetekben megkörnyékezett egy királyfi

kitartóan környékezett, de ennek ellenére sem éreztem hogy nekem pont a királyfira lenne szükségem

talán oka lehet ennek az is, hogy van egy csodás herceg, aki a szívem mélyén eltereli  titkos gondolataimmal a vágyaimat.

Szóval királyfival ismerkedünk
beszélgetünk
csetelünk

arra gondoltam, nem szabad az első benyomásra hallgatni, kell hagyni hatni az időt és a történéseket

na már most a tegnapi beszélgetésünk fordulataként egy szép pillanatban bedobat a mondatot :

Csak teszteltelek

Na ebben a pillanatban kezdett szagzani a hal, de hiba volt megkérdeznem :

És mi lett az eredmény ?

a válasz :  átlagos

és ebben a pillanatban beindult a radír

Kedves hercegek, királyok, gavallérok, és hódolók !

Semmi, de semmi nincs bántóbb számomra mint hogy azt mondják rám, bármiben, és bármivel kapcsolatban , mint hogy átlagos vagyok.

Lehetek csúnya
lehetek buta
ostoba
kövér, vagy kopasz, vagy bármi

nem vágyom a bókokra,
a hiú hazugságokra

de átlagos ne legyek !!

Azt a férfit keresem aki számára valaki lehetek
adhatok valamit, amit csak tőlem kaphat meg
lásson bennem valamit
életet
fantáziát
vidámságot
kreativitást

adhassak valamit az életébe
lehessek kertje havában egy örök cinkenyom

Azt a férfit keresem aki nekem sem átlagos
ne legyen szép, de legyen okos
ne lásson szépnek, mégis engem akarjon

hozzon életembe fényt,
fantáziát
kalandot
vidámságot

de leginkább legyen valamiért szüksége rám !!

Nagyon nagyon .

Akinek pedig átlagosnak tűnök,,,, annak radír !!
törölve van
.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése