Katona Ági gondolatai mulandóak, a maradóknak .

2013. április 9., kedd

AZ ALMA A FÁJA ÉS A SZAKÍTÓJA



 J: Rólad nem késtem el?
 én: nem tudom
  attól függ mire gondolsz
  itt ülök még
22:12 
  mindennek van több értelme
 J: de tudod, h én nagyon egyszerű vagyok
22:14 nem értem a találós kérdéseket
 én: nem baj
 J: nem?
  az jó
22:15 én: mindenki annyit és azt szakítja a fáról amit elér, amit el akar érni, és ameddig el tud érni akarata, szándéka és tehetsége révén
  és ha ez az élet fája, akkor arról  J: na ezt most megint nem értem
  nekem szól? 
22:17 én: mindenkinek
  neked is
  ha egyszerű ember vagy és nincs fantáziád hozzá
  akkor lehet nem éred el azt az almát amelyiket szeretnéd
22:18 néha kevés az élethez az hogy vagyok aki vagyok
  néha lenni kell valakivé
  ésszel szívvel akarattal
  vagy elnézni ahogy mások szüretelnek 
22:19 J: ezt most megint nem értem
  nézzem azt, h valaki leszüretel előlem Téged?
22:20 én: nyilván azt tennéd
  gondolom
  csak egy példa volt
  Te kérdezted hogy lekéstél-e rólam
  ezért válaszoltam
22:21 J: kivel kell harcolnom Érted?
leütöm
 
22:22 én: senkivel
  de azért örülök hogy leütnéd
  szerintem csak és kizárólag magaddal
  Te vagy a legnagyobb ellensége magadnak
22:23 és a jól működő kapcsolatunknak
  de azt nem bánnám ha lecsapnád 
22:24 J: akkor most megyek és lecsapom
 én: rendben
 J: csak nem tudom, melyik felemet kell lecsapni, és h a másik vissza tud-e jönni majd
22:25 menjek? :-)
22:26 
  én: azt kérded menj-e
  hova ??
 J: no látod ezért csak szimplán örülj nekem
 én: de optimista vagy
22:29 szimplán rettegek tőled
  az öröm rohadtul messze van
 J: ha nem örülsz inkább megyek
  okozok elég bajt
  nem akarok most is 
22:30 én: általában az ember ha bajt okoz akkor azt tudja is
22:31 döntések ára a baj okozás 
  ha ilyen döntésre készülsz akkor menj
22:32 J: nem, nem tudja mindig
  nem tudok a Te fejeddel gondolkodni, nem tudok a Te szíveddel érezni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése