Katona Ági gondolatai mulandóak, a maradóknak .

2013. március 15., péntek

A pofon annak is fáj aki adja

Hatás - ellenhatás

megváltoztam
megváltoztattál
idióta gyanakvó lettem

átmenetileg

ellenségeket keresek ás találok mindenkiben
félek
elvesztettem

a bizalom képességét

gondolkodtam rajta hogy miért,,,,,,,, miért,, miért

aztán rájöttem

megoldás az ellentmondást szülő ellent mondás

visszajöttél,,, bár el sem igen mentél
és szeretsz
és ragaszkodsz
jobban mint azelőtt

de én megégtem
ha eltörik az ember lába, akkor igaz hogy begyógyul, de a törés helye sokszor sajogni fog, emlékeztetőül a történtekre

szóval féltelek
elkezdtem félni és félteni

és rájöttem miért

mert úgy éltem meg a történteket ahogy nem kellene
pont az ellentettjét éltem meg, mint ami történt

visszajöttél mert nem tudsz és nem akarsz nélkülem

és én mégis hogyan éltem meg ?

mindig mindenkivel szemben úgy , hogy én egyetlen vagyok
szerethető
és pótolhatatlan
és nélkülözhetetlen

tehát aki van, akinek vagyok, úgy sem tudna nélkülem
nem akarna
mert nem találhat másikat aki pótolhat
mert egyedi vagyok

és emiatt bíztam
mindig és mindenkiben, és minden egyes történetemben

aztán sokan bebizonyították már hogy mégis felejthető, és pótolható vagyok

de Ők már nincsenek,, messze járnak,
volt aki vissza talált, de nem kellett már
és volt aki annyira tudott pótolni, hogy soha többé  nem talált vissza

Te vagy az első aki ennyire, és komolyan

de az az idő amit a csókjaid nélkül háborúban töltöttünk, számomra mégis azt bizonyította hogy nélkülözhető vagyok

számodra is
hiszen hónapokig tudtál nélkülem

és most már állandóan attól rettegek hogy pótolható is

hogy miért ?

miért nem azt nézem ami van ?
miért azt amit kiváltott belőlem a volt ??

Ki tudja ?

Ki a fene ért meg egy női agyat ?

de azért szeretlek
és boldog vagyok
és örülök

mert a tények viszont mások

hisz

ITT VAGY !

velem
nekem
értem
miattam

újra
.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése