Katona Ági gondolatai mulandóak, a maradóknak .

2012. szeptember 12., szerda

kérek egy radírt

azért elmondom mielőtt elmegyek aludni, ha már kevertem a vodkát a sört meg az Algopyrint :

néha annyira fáj hogy ordítani tudnék, és magam sem értem miért
feltör bennem váratlanul
ok nélkül, oktalanul

az elfojtott értelmetlen
értetlen
céltalan és
megmagyarázhatatlan 

főleg azért mert értelmetlen
mert céltalan
mert megmagyarázhatatlan

szeretném kitépni magmaból
mert nincs értelme
nincs célja
és megmagyarázhatatlan

ha egyszer megtudnám miért
akkor végre nem fájna.

vagy még mélyebbre vájna ?

ez a tüske már elrohasztotta a testem egy darabját
vajon mennyit követel még belőlem ?
annyira jó lenne kihúzni

volt pár nap amikor azt hittem kihúzták
és én akkor ezért annyira hálás voltam belül
és mire volt jó az egész ??
hogy csak még mélyebbre döfje

hát mire volt ez jó ?
mégis milyen ember az aki ilyet  tud mással tenni ??

Kérek már egy hatalmas radírt !!
.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése