Katona Ági gondolatai mulandóak, a maradóknak .

2012. augusztus 18., szombat

hangulatok

.
rájöttem
ebben a pillanatban,
nem az előbb elmúltban jöttem rá.............

a hangulat a fontos

nem a boldogság vagy szomorúság
a siker vagy a kudarc
a mosoly vagy a könnyek

a százmillió benyomás a fontos
ami a pillanatodat meghatározza

egy zene
egy mosoly
egy jó terv
egy hír
egy álom
egy levél
egy jó mozdulat
egy jó könyv
egy körömfájás

szóval mind mind együttesen alakít ki benned egy hangulatot, és igazából ez határozza meg a napod
a heted
az egész életed

tehát lehet hogy én most nem is boldog vagyok, csak remek a hangulatom

mert a boldogság csak megalapozza a jó hangulatot, ami ugye el is romolhat valamitől, de attól lehetek én még alapból boldog, csak vacak kedvem lett.

mondjuk

vagy ne is mondjuk ??

most boldog is vagyok
és a kedvem is jó

mert jókat alkottam
kaptam kedves szavakat
jó dolgok várnak rám
jó terveim vannak

és ezek mind a pozitív hangulatomat táplálják  :-))
.
.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése