Katona Ági gondolatai mulandóak, a maradóknak .

2012. július 30., hétfő

Tündérhatás

milyen érdekes gondolatom támadt ma reggel

ismered a pillangóhatást ??

Miszerint egy pillangó megmozdítja a szárnyát az elindít egy légáramlatot , ami még nagyobbat és nagyobbat kelt, és megmozdít fellegeket, és ki tudja mi mindent, minek végén hatalmas égomlás, hurrikán  lesz.

A pillangóhatás vagy pillangóeffektus kifejezés magába foglalja a kiindulási tényezők fontosságát a káoszelméletben. Az alapelv az, hogy egy kaotikusan viselkedő állapotjelzővel bíró dinamikus rendszerben a kezdeti feltételek apró változásai nagymértékben megváltoztathatják a rendszer hosszútávú működését. Az elv népszerű és elterjedt, de pontatlanul és túlzóan idézett megfogalmazásai szerint „egy pillangó egyetlen szárnycsapása a Föld egyik oldalán tornádót idézhet elő”.

na  megvan, megtaláltam.

szóval van a pillangóhatás, ez történt velem ugye a napokban

egy buta alaphelyzetbe belerepült egy gonosz pillangó mely az alaphelyzetet felfokozta, fokozta és fokozta
majd szárnycsapásainak következtében visszahatott  és az egész folyamatot egy pozitív irányba mozdította

ha nem jelenik meg a pillangó nem fokozódik ugyan fel a helyzet, 
de ha nem csapkod a szárnyaival akkor talán sosem fordul jó irányba a rossznak induló történet
tehát egyrészt megkímélt volna egy hatalmas beégéstől ha nem jön
de jöttével megmentett egy aggodalmas helyzetet,ami enélkül kudarccal végződhetett volna

szóval minden mindenre hatással van, és a történések nem önmagukért vannak, hanem néha csak katalizátorként működnek.

Az emberek viszont kevésbé ismerik az általam megismert , vagy felismert tündér hatást
Mi az a tündérhatás ??

Működik, piszkosul működik! 
A lényege talán az hogy hagyni kell az élet dolgait maguktól megtörténni
Valaki keveri a szálakat, és nekünk csak figyelnünk, hagynunk  kell
Rengeteg megoldhatalannak látszó helyzet magától megoldódik ha nem avatkozunk bele a történésekbe.

Úgy szoktam mondani, hagyni kell a tündéreket, majd azok összesöprik nekem.

Rengeteg olyan helyzetben voltam az elmúlt években, amikor olyan programom lett volna, ami józan ésszel kivitelezhetetlen lett volna, mert az ismert tények birtokában objektív akadályai voltak.
Mindig azt mondtam hogy ha a tündérek úgy akarják, akkor megoldódik, várjuk ki a napját.

És úgy lett.

Egyszerűen eltűntek az akadályok.
és a probléma megoldódott.

Szeretnék most felsorolni párat, de ha muszály, persze hogy nem jut eszembe.

Emlékszem így volt ez a barátnőmmel is amikor készültünk az egyhetes tanfolyamra tavaly Pestre.
Egész hétre le volt beszélve a munkája. Mindenáron le akarta mondani , és rettegett hogy elhagyják az ügyfelei.
Én meg folyamat nyugtattam, hogy várjon az utolsó pillanatig.
És bejött. Az utolsó napokban, mindenki visszamondta.
Ki pénz, ki idő miatt.

De emlékszem arra is hogy az úton felfelé elmondtam neki , hogy azt álmodtam találkozni fogunk egy közös ismerősünkkel, de nem úgy ahogyan mi gondoljuk, hanem valahogy a vége felé, váratlanul.

És úgy lett. 
10 napig parkoltunk abban az utcában ahol dolgozik, de egyetlen egyszer sem találkoztunk.
Hazafelé a városból kivezető úton nagyon messziről kiszúrtam az autóját, ami csak jött, és jött és közeledett.

nem szembe, ahogy esetleg esélyesebb, mert sok autó jön szembe,, nem 
hátulról.
Elméletileg annyira messze volt hogy nem ismerhettem volna fel, de valahonnan mégis azonnal tudtam hegy ez az a kocsi.

És el is ment mellettünk, és köszöntünk is.

Szóval a tündérhatás működik, csak egyetlen egy dolgot nem szabad !

nem szabad belszólni
ha beleavatkozol akkor a sepregetés megzavarodik, a láncolat megszakad 
.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése