Katona Ági gondolatai mulandóak, a maradóknak .

2012. július 31., kedd

Kölyök angyal kérdése :-) Egy évvel ezelőttről tőlem

.

2011. június 11., szombat


Kölyök angyal kérdése

 

undefined
.
Odalépett hozzám ma egy angyal, és azt kérdezte :

Pénz vagy szerelem ?

meglepődtem roppant mód,, körül is néztem : Biztosan nekem szólt a kérdés ?
De nem láttam mást senkit,,,,, válaszoltam.

pénzt pénzt pénzt

Nagy szemeket meresztett, valószínű ismerhetett engem, és nem ezt a választ várta.

-Miért csodálkozol ?
Mindkettőt nehéz megszerezni.
Mindkettő boldoggá tesz.
Mindkettő ritkaság.
Mindkettőre nagyon vágyom.

De a pénz, ha szereted , ha vigyázol rá, ha megbecsülöd, úgy ahogy én szeretem és megbecsülöm a szerelmeimet, csak gyarapszik.
Nem hagy el, nem hazudik, nem csap be.Nem un rám, nem mutat bosszút, sem kárörömet.Nem hazudtol meg.

És főleg Nem mondja amikor még őszintén szereted : LECSENGTÉL BENNEM !!

Szóval jöhet a pénz !

Angyalka szomorúan lehajtotta a fejét és elballagott.
Még gyermek volt.
De majd ő is megtanulja,, a jóságot, őszinteséget, nem becsülik meg.
A szerelmet főleg nem
.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése