Katona Ági gondolatai mulandóak, a maradóknak .

2012. július 30., hétfő

Hajóra !


nem is tudom hogy ebben a pillanatban túl sok a gondolatom és azért nem tudom leírni
vagy csak túl békés a lelkem és azért nem

igazad van, drága barátnőm neked mindig igazad van
de nekem is az lett
szeretem azt tenni amit jónak érzek, még akkor is ha tudom hogy helytelen

és miután belekeveredtem a saját csapdáma, amiben neked lett igazad
olyan szép dolgok generálódtak amiben viszont nekem lett igazam

tanultam egy rakás mindent megint magamról
megint az életről

amitől egy éve még padlón fetrengtem volna hetekig, azon ma két nap alatt átvergődtem

és hamar visszataláltam a saját utamra

persze a párhuzamosan futó szálak néha összegabalyodnak, de ez nagyon jó
mert egy hirtelen rántással szépen kiegyenesedtek

és boldog örömmel szégyellhetem magam hogy miért is bántottam azt akit igazán nem kellett volna

mert én ilyen rohadt szemét dög vagyok

és kellenek a pofonok ahhoz hogy kicsit elgondolkodjak

mert ha nem kaptam volna most ezt a tükröt, és belőle a pofont
akkor isten tudja hova hagytam volna sűlyedni  azt a hajót, amin bizony szeretek utazni
csak hát néha le kell szállni hogy az ember érezze a hiányát
én meg kicsit messze kezdtem sétálni

de hogy is van a mondás, ???  minden jó ha jó a vége

akkor hajóra végre !!
.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése