Katona Ági gondolatai mulandóak, a maradóknak .

2012. április 21., szombat

Egy pohár sör

.
Nem szeretem üvegből inni a sört

nem tökéletes így ez a gondolat
jobban fedi a valóságot hogy :

pohárból szeretem inni a sört

szeretem látni a gyöngyöző poharat
a lassan felfutó habot
alatta az aranysárga sört
hallani az érdekes hangját
és szemmel kívánni zamatát

igaz, hogy nem szeretem az alkoholmentes sört
mert ha már sör, akkor butítson
de ha azt nem is, de legalább derítsen jókedvre
de kevés az íz , kevés a jó kedély
fontos a látvány, a ráhangolódás
a szemem által nyújtott élmény


a vágyódás

egy korsócska sör iránt

azt hiszem hasonló okból szeretem a poharakat, bögréket gyűjteni

sokszor csak állok a szekrény előtt , és válogatok a poharak közt
nem mindegy hogy miből iszok
és hogy mit iszok abból a miből

és szeretek gyönyörködni a pohárban
és sokszor a tartalmában

aztán jöhet csak az ízélmény
.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése