Katona Ági gondolatai mulandóak, a maradóknak .

2012. április 4., szerda

Az angyalokról

.
Egyszer, nem is olyan rég olvastam valamit az angyalokról.

Miszerint vigyázni kell velük, mert hogy figyelnek ránk, és a kéréseinkre.
és nem csak hogy figyelnek, de komolyan is vesznek.
És nem tesznek különbséget a között hogy mit gondolunk komolyan, és mit viccesen.
hanem amit csak lehetséges valóra váltanak.

Tehát vigyázni kell a gondolatainkra, a titkos álmainkra.
Arra hogy mire is vágyakozunk, mert előbb vagy utóbb valóra váltják.

Nekem már sok álmomat váltották valóra.
Olyat is amiről nem is gondoltam hogy lehetséges.
és olyasmit is amit csak viccből mondtam.

Igazából nem tudhatom hogy angyalok voltak-e vagy más,, de lehet a dologban valami.

Szóval vigyázzatok a vágyaitokkal, az álmaitokkal, mert egy szép napon egyszer csak valóra válnak.

Azért ha az én elalvós álmaim váratlanul valóra válnának, lehet hogy én lennék a legjobban meglepve.

Talán nekem is vigyáznom kéne ??

Ja !
Hogy mik az elalvós álmaim ?
Hát amiről álmodozni szoktam a kispárnámon mielőtt elalszom.

És tényleg !!
Előfordult már fordítva is.
Hogy megálmodtam ami történni fog.
Nem arra az érzésre gondolok, hogy " jaj istenem, ezt a pillanatot már megéltem "
Nem

hanem arra hogy burkoltam , álom formájában megmutatták nekem mi fog történni velem
és valóban úgy történt

nemrég azt is megálmodtam hogy egy általam szeretett emberrel mi történik
na ezt nem fogom megtudni hogy így történt-e

de hát miért is ne lenne úgy
.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése