Katona Ági gondolatai mulandóak, a maradóknak .

2011. december 18., vasárnap

Na ezért vagy Te a gyöngyszem !!

.  
Miért vagy Te  a végzetem?!
volt már nekem is más az életemben.
voltam már szerelmes is.     
                       
Nem tudom elképzelni, h még leszek, és h másba.

pedig szeretek szerelmes lenni
                              
                                   
jó érzés szerelmesnek lenni

még sem tettem még senkivel ilyent            
nem tett még senki velem ilyent
nem tett még senki Veled sem ilyent           
Legalább is jó hinni ebben

hiszek benne  
hiszek Benned
hiszek egyben
hiszek a szerelemben                                  

Lám hitetlen gaz gyaurból, hívővé váltam általad !

ilyen hülyeségek jutnak eszembe                
Eszembe?!  hova beszélek! Fejembe
eszembe boldog pillanatok jutnak                

hosszú hosszú évek óta ritka az, h jutnak, 
s h boldogak 
és h nem csak pillanatok
hanem már számolni sem bírok oly hosszan
mióta ez tart                                              

Még a végén megtanulok számolni, h fejemben tarthassam.
                                                                 
h minden pillanatot újra élhessek, mikor nem vagy velem
szerelmem
szerelmem ezért vagy TE a végzetem
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése