Katona Ági gondolatai mulandóak, a maradóknak .

2011. december 3., szombat

Még mindig

.
Akkor sem hiszek a horoszkópokban.
Nem ettől jó nekünk
Mert Te olyan v amilyen, 
én pedig szeretem amilyen vagy.
szeretem lendületed,
szeretem, h nem jutok szóhoz Melletted,
szeretem mikor elhallgatsz
azt is mikor mondod mi tetszik, v mi tetszene,
mikor határozott vagy,
vagy amikor tőlem várod azt

szeretem rövid combodat, hasadat,
s mit kettő között, nekem tartogatsz
szeretem kebledet simogatni, csókolni
rajta nyomot hagyni
szeretlek így ahogy vagy,
általad mondott sok rossz tulajdonságoddal
S mivel reménykedő típus vagyok
remélem, óhajtom
AKAROM, h Neked is jó legyek, ahogy vagyok
ilyen szerencsétlenül, aggódóan
túl aggályoskodóan
tervezgetően
szeretően
.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése