Katona Ági gondolatai mulandóak, a maradóknak .

2011. december 11., vasárnap

A titkok

.
Kedvesem !

Nem mindenről lehet beszélni
és nem is mindenről kell .

Ami egyik embernek jól esik
azzal másnak tüskéket döfünk
s én nem szeretek bántani .

Nem minden gondolatot lehet szavakba foglalni.
Még akkor sem ha ez oly egyértelműnek
és oly egyszerűnek tűnik.

Tudom, hogy hiányzik Neked
hogy megszoktad és szereted
hogy olvasnád milyen is Veled.

De most nem vagyok képes erre.
Viszont ennek kapcsán eszembe jutott
egy gondolatmenet.

Az igazságról

az igazság mindig valamihez képes igazság

a szép csak valamihez képest szép
és mindenkinek más a szép

a jó csak azért jó mert van rossz is

a hideg csak a meleghez képest hideg

jóságod csak azért tűnik olyan hatalmasnak,
mert  előtte már kaptam rengeteg pofont

azért vagyok jó Neked,
mert hiányzott életedből a boldogság
és én most megadom 
és azért örülök annyira Neked,
mert kiéhezett lelkemet
már annyira összetörte a hiány
hogy a legkisebb törődéstől egekbe repülök

életünk előzményei tettek minket olyanná amilyenek vagyunk

de fájdalmainkat őrizzük tovább
szép emlékeinkkel együtt

néha én vagyok a legjobban meglepve saját magam változásától

például attól, hogy nem mindent akarok akkor és rögtön az egekbe kiáltani !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése