Katona Ági gondolatai mulandóak, a maradóknak .

2011. november 6., vasárnap

a Varázslónak

ez előtted lévő életemben volt egy macim
ez a maci segített nekem átélni, túlélni a fájdalmaimat
szeretnék most macival küldeni Neked egy történetet.
.

Szia Macikám !

Hát eljöttél újra hozzám.
Azt hittem száműztél már végleg az életedből.
Ja ! Hogy eddig is itt voltál.
Nem figyeltem rád ?
Mikor is beszélgettünk legutóbb ??
De régen is volt.
Induljunk, sétáljunk egyet, és mesélek neked.

Megfogtam Macikám kezét és elindultunk az erdőbe.
Ahogy sétáltunk kéz a kézben, egyszer csak macikám megállt.
Gyönyörű szemeivel rám nézett.
Nem tudtam volna megmondani hogy szomorúan, vagy boldogan néz rám.
Valami furcsa kíváncsiság bujkált a tekintetében.
Aztán szépen, lassan, kimért szavakkal kérdezte tőlem :

- Mondd ! Hogy érzed most magad.

- Mire gondolsz kis butám ? kérdeztem vissza

- tudod Te hogy mire gondolok.,, milyenek a fák ?

-ÓÓÓ, gyönyörűek ! Ősz van,, a látvány fellülmúlja a tavaszét is. ennyi szín nincs a világon, mint amennyit látok,,, és nézd a madarak,, még itt vannak a madarak is,, és langyos szél fújdogál, és, és, és

És folytattam volna az áradozást ha tovább nézem a körülöttem lévő erdőt.
De egyszer csak észrevettem, mert nem lehetett nem észre venni a hirtelen beállt csendet.
Ránéztem macira, és még mindig azzal a kiismerhetetlen tekintettel nézett rám. Kérdőn, de nem vádlón.

- Tudom !! Látom a szemeiden mit szeretnél kérdezni. És lejjebb adtam a hangulatomból.

-Valóban tudod ??

- talán,,, De kérdezz !

- örülök hogy ennyire szépnek látsz mindent, de meg kell kérdeznem tőled valamit.
Mi van a tündérekkel ? Mi van Vircinával, és mi Galyócával? És mi az elmúlt év hatalmas bánatával ?

- a tün, tün, tündérek,,hmmmmmmmm
csak keresgéltem a gondolatokat a fejemben.
aztán hirtelen támadt indulattal elkezdtem hevesen magyarázni.
Én vártam, én sírtam, és szerettem, imádtam,, minden létező könnyem kisírtam
Te tudod, igazán, hogy majdnem rámentem !
Most mit akarsz tőlem hallani ??

Gondolok-e rá ??? Minden nap. Hiányzik-e ?? Minden nap . El fogom-e felejteni ?? Soha.
nem is szeretném elfelejteni.

A tündérek járják tovább a maguk útját ! Látod Vircina, állandóan új barátokra talál,, de nézd meg, csak ritkán tér vissza a régiekhez. Pedig Galyóca ott van vele. Figyeli minden lépését, vigyázni fog rá örökké, hidd el.
Niziána, már nem lesz sehol, de Galyóca akkor is ott lesz, akár észre veszi, akár nem. És vigyázni fog rá örökre.

De mit akarsz Te most igazából tudni ??

- Szeretném tudni mit érzel igazán ! Egy hónapja még fájt a szíved !
Most jól láthatóan boldog vagy,,, de pont most mondtad hogy hiányzik, és soha nem fogod elfelejteni. Akkor most mit is érzel igazán ?? Tudod te egyáltalán ??

- Édes Macikám,,, én nem is tudom hogyan fogalmazzam meg.
Mindennek megvan a maga helye az életben.
Tudod én azt szoktam mondani hogy azért mert valaki ilyen- vagy olyan, azért nekem nem kell olyannak lennem.
Persze, sok minden hiányzik az életemben,, a tündérek is, nem is fogok úgy tenni, mintha nem így lenne.
De most erre nem kell gondolnom.
Pontosan tudom hogy hol állnak ők az életemben.
Soha nem fogom elfelejteni a hatalmas fürdőzéseket, a nagy nevetéseket.

- Akkor mit is érzel ??

- hmmmmmmmmmmmmmmm
Drága Macikám ! Nagyon meg foglak most lepni.

Olyat érzek, amit a csodás, kedves tündéreim mellett soha !

BIZTONSÁGOT !

Ha tudnám, akkor teljes hangerővel ordítanám, hogy biztonságot.
Olyan szeretet, ami nem fog és nem akar elszökni
Nem akar megleckéztetni
Olyat mely nem önző hanem önfeláldozó
mely nem kapni akar, hanem adni
Olyan szeretetet , mely az enyémből táplálkozik
Mely hálás, és boldog attól amit kap
És amely egyre nagyobb az enyém által.

Nem tudom érted -e ??

Imádtam a tündéreimet, de tudod jól hogy ott semmi nem rólam szólt !
Tudod jól hogy milyen szerepet töltöttem ott be.

Most olyasmit érzek, amit 5 évvel ezelőtt érezhettem utoljára.
Ezt a különbséget csak az értheti, aki már megélt ilyet.
Ez a szeretet rólam szól.
Ez a szeretet nekem szól.
Ez a szeretet a boldogságomat szolgálja.

Minden pillanatomat boldoggá teszi.
nem inog a lábam alatt a talaj,, felemel, és kényeztet !

Igen,,,, voltam boldog a tündérekkel, nagyon is.
De biztonságban nem voltam soha.

És igen egy hónappal ezelőtt még tárt karokkal vártam volna vissza Vircinát.
De már csak az emlékét szeretném békésen megőrizni.

Ha emberszív érezhet hálát, akkor én a legnagyobbat érzem az új jövevényem felé !

- és ki Ő mesélsz róla nekem ?? - kérdezte Macikám.

- ŐŐŐŐŐ a Varázsló ! :-))))))))))))))))

Olyan szerelmet varázsolt a szívembe pillanatok alatt amit el sem tudtam volna képzelni.
Nem szépséggel nem bókokkal, egy csepp udvarlással sem.
Már én is kérdeztem magamtól, hogy igazából mivel ??

Roppant egyszerűen.
Minket igazából Niziána hozott össze !
nem is sejtheti mennyire hálás vagyok neki érte.
Amikor bizonyosságot szereztem Niziána létezéséről, egy világ dőlt össze bennem.
Kerestem egy fület aki meghallgat.
Eszembe sem jutott hogy ez lesz belőle.
Miért pont neki meséltem el ?
Ki tudja ?
A sors így akarta.
Érdekes módon nem vigasztalt meg, nem is hozta szóba a témát.
Egészen más dolgokról kezdtünk el beszélgetni.
És ezek az egészen más dolgok úgy nyíltak ki ,, sorban egymás után, mint egy rózsa szirmai.
És csak nyíltak, nyíltak, és mindig egyre közelebb jutottak a virág közepéhez.
Bármit, ha csak egy szóval egyetlen gondolattal kértem, megtette.
Kényeztetett a gondolataival, a törődésével.
De egyetlen kicsi udvarlás sem volt benne.
És egy szép napon arra ébredtem, hogy megszerettem,,,,megszerettem, hogy mindig vele szeretnék, lenni, hogy kívánom ölelni, hogy kívánom csókol,,,,,,,,,,,,,

Maci,,, hahó,, Maci,,, hová tűntél ! Merre mentél már megint Te galád medve !
Nem is figyelsz rám, pedig annyira szerettem volna,,, de annyira,, úgy meséltem volna még,,,,,,,,,,

áh hagyjuk elment,, pedig szerettem volna elmondani, hogy a szeretetem a, megnyugvásom, a biztonságom, akkora hálát ébresztett hogy most már nem adnám, nem cserélném őt senkiért és semmiért !

Hogy hiába volt életem legnagyobb szerelme Vircina.

Én ezt az új szeretetet sokkal többre tartom, és amíg a Varázslóm is ezt szeretné én vigyázni fogok rá.
És megígérem hogy a boldoggá teszem Őt !!

HALLOD MACI BOLDOGGGGGGGGGGGGGGÁÁÁÁÁÁÁÁÁ !

elment ez a csoda mackó, gondoltam elindulok egyedül vissza az erdei úton.

De ekkor elém pottyant a drága. Egy fáról ugrott ide.

- Mi a csudát művelsz Te Medve ?? Meg sem hallgattál, csak elrohantál.

- Dehogy rohantam, de ha láttad volna magad a túláradó boldogságoddal,, te is messze szaladtál volna. De nyugi, hallottam minden szavad. Szerintem a szomszéd erdőben is hallották. De had kérdezzek még egy utolsót :
tudsz Te még bízni valakiben ?
tudsz hinni abban hogy tartani fog a történet valahová ??
nem félsz az újra csalódástól ?
túlélnéd ha újra így járnál?

- na, Maci megfogtál !
Emlékszel mit mondtam Vircinának ?
Egészséges szív meggyógyul.
Mondd !! van más választásom ????

Van más esélyem az életre mint szeretni ?
Őszinte, tiszta hittel, bizalommal szeretni ?
Ha még egyszer az életben van esélyem boldognak lenni ??

HIRTELEN HŰVÖS FUVALLATOT ÉREZTEM A HÁTAMON.

odanyúltam,, csudába, ki vagyok takarózva,,, hol is vagyok,, mi van ??
már megint sokat iszogattam a délutáni alvás előtt ??

sebaj, legalább újra láttam a Macimat

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése